Tuesday, November 20, 2007

Basikal Baru Lagi..

Salam..
Pada Tanggal 16/11/2007 yang lalu ,KRK TKP 24 Cycling Team telah menyambut satu lagi Basikal Road Baru..Dan Rider yang membelinya adalah Bro Zamri ERV..saya dan ustaz hakim telah meneman kan beliau pergi kesenawang untuk mebeli basikal ini dan terima kasih yang tidak terhingga kepada Owner kedai "senawang Bike Station Kerana sanggup menunggu kami yang datang dari jau ni..

Berikut adalah antara gambar gambar yang sempat dirakam..semasa membeli Basikal tersebut


Kalau nak kenal yang berbaju biru cair itulah Bro Jeffry Owner kepada "Senawang Bicycle Station" He is a very nice guy..

"Kelihatan Bro Zamri Sedang membelek-belek basikal yang bakal dibeli oleh beliau."
Hemm..masih lagi membelek..dari sudut berlainan

"testing-testing.."hemm saiz dah memang saiz aku nie..Kata Bro Zamri..


"Dah dah..Jangan belek dah..kang tak jadi beli..bayar aje terus.." kata aku kepada Bro Zamri..

Gambar terakhir sebelum basikal ini di bawa balik ke TKP 24

Dan Akhirnya..Basikal Ini sudah pun berada di TKP 24..
Jenis:Olympic Star, Model: Solar Group Set Shimano SIS..Tayar Kenda..Wheelset Taiwan..7 speed.
Bagi aku, basikal ini agak cantik..letak tepi dulu tentang harga, group set, dan berat basikal ..sebab, basikal nie memang sesuai dengan Budget Bro Zamri..dan penggunaan beliau sendiri....dan benda tu semua tak penting..Yang penting nak kayuh..
Sekalung Tahniah aku Ucapkan kepada Bro Zamri..semoga kehadiran anggota baru nie, makin semaraklah semangat Rider TKP 24..







No comments:

Guess Tracker

eXTReMe Tracker