Tuesday, November 6, 2007

Jiwang Ride 4/11/2007

Tarikh :4/11/2007 (Ahad)
Laluan: TKP 24-Spg Balak Highway-Kajang Utama-Kajang Perdana-TKP 24
Jarak Laluan: 25km++
Masa 7.30 Pagi
Rider:Gaweng,Naha,Naha Junior,Rohizal (Atas Bukit)

Ride hujung minggu nie yang sepatutnya best jadi tak best sebab RD hanger aku patah, masa kat Highway..Nasib baik la ada Sifu Rashid datang membantu..



Ini adalah antara Hardcore rider dari TKP 24..Naha dan Naha Junior(Shukeri)..tabik kat Bapaknya Bro Naha
Kelihatan Bro Rohizal dengan Jentera Scott nyer, datang dengan senyuman manis..dan menyertai ride kami hari tu..

Wajah-wajah mereka yang nampak tak puas nafsu berkayuh sebab terpaksa berenti tunggu aku..RD hanger aku patah daa..
Disinilah malang telah menimpa aku..RD hanger Aku patah, sebab..ntah macam mana aku pun tak reti nak explain..
Err nampaktak RD aku yang terkulai tue?? ala..yang kat atas rumput tue?? tak nampak??
Haaa..sekarang dah nampak??aku pun tengah pening..macammana rantai beskal boleh masuk kat spoke rim aku, dan mematahkan RD hanger aku..

Hero aku hari tue..Bro Rashid..dialah yang menjadi Penyelamat beskal aku yang cedera parah hari tue..nenong..nenong..nenong(bunyi ambulan)

isk..isk..isk..Maka berakhirlah sudah Ride aku hari tue..cuma sempat ride dalam 11km ajer..
Bro naha,Naha Junior dan Rohizal, meneruskan perjalanan..mereka tak berenti rehat langsung lepas tue..dalam pukul 9.00 pagi, mereka dah sampai ke "Kedai Khamis"..tempat berkumpulnya rider TKP 24 setiap kali lepas ride..
Doakan lah aku cepat dapat spare part beskal aku, dan dimudahkan aku berurusan..kerana bila beskal rosak, bermakna, duit..hemmm..duit..duit...duit...mane aku nak cari duit lagi nie???

No comments:

Guess Tracker

eXTReMe Tracker